Home » Werkwijze

Stap 1 Contact

Tijdens het eerste contact, meestal telefonisch, inventariseer ik aan de hand van vragen waar en op welk gebied u verhuishulp zoekt. 


Stap 2 Kennismakingsgesprek bij u thuis (gratis*)

Tijdens dit gesprek geeft u uw wensen aan. Ik neem de tijd en samen doorlopen we de verschillende mogelijkheden, de geschatte tijdsinvestering en kosten. Hierna kunt u aangeven of en op welke onderdelen u mij wilt inzetten. Daarna ontvangt u een vrijblijvende offerte. Na akkoord  maken we een afspraak.

*Het gesprek is gratis op gemaakte reiskosten na. Volgt er een opdracht uit dit gesprek komen deze reiskosten te vervallen.


Stap 3 Tijd voor actie

Op de afgesproken datum ga ik, samen met u, aan de slag. Het is noodzakelijk dat u aanwezig bent omdat ik informatie van u nodig heb. Met aandacht en advies, mijn kennis en ervaring, voer ik de afgesproken taken uit. Altijd op een manier die bij u past. Regelmatig bespreken we de voortgang.


Stap 4 Afsluiting

Als alle taken zijn uitgevoerd sluiten we af met een korte evaluatie om te controleren of alles naar wens is verlopen.